Kniha "Jak na sítě" seznámí čtenáře s tím, jak by správná sebeprezentace měla vypadat. Naučí, jak prodávat těm, kteří nepřišli za účelem nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří ani nechtějí číst. Díky knize lze pochopit, koho a jak můžeme na různých sítích oslovit. Dále čtenáře naučí, jak si osvojit potřebné strategie a jak se zaměřit na to, jak daná kampaň funguje a jaký má vývoj.
Díky knize se lze také naučit, jak si vybudovat svou loajální komunitu, jak prosadit značku nebo zvýšit prodej výrobků a služeb. "Jak na sítě" však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: naučí člověka o sociálních sítích alespoň přemýšlet, a to tak, aby už žádné další návody nepotřeboval. Kniha se opírá o čtyři základní strategické a vhodně zakomponované kroky, a to kroky: zaujmi, naslouchej, vyprávěj a vyhodnocuj.
Podle mého názoru je kniha "Jak na sítě" zajímavá a čtivá (ač se jedná o knihu o marketingu a sociálních sítích). Kniha dle mého názoru osloví čtenáře především tím, že se v knize objevují zejména příklady z praxe. Kniha dále zaujme vizuálem, ilustrací a celkovým zpracováním a vtipem. Z knihy jako takové sálá nadčasovost, protože ač se může vše na sítích dál vyvíjet, každý marketér, podnikatel, freelancer i influencer, bude vždy muset svým sledujícím a zákazníkům poskytovat služby tak, aby je i nadále zaujal a poslouchal. Dále, aby jim vyprávěl vlastní příběh a příběh o svých výrobcích a službách. Také je nutné, aby člověk neustále uměl svou práci vyhodnocovat. V knize uvedené čtyři strategické principy tedy dle mého názoru nikdy nevyjdou z módy.
Knihu "Jak na sítě" lze koupit ve formě tištěné knihy, E-knihy i audioknihy. Na webových stránkách si může zájemce rovněž prohlédnout ukázku, aby nekupoval "zajíce v pytli". Na webových stránkách také lze objednat školení pro firmy, přihlásit se do probíhajících kurzů či kontaktovat autorky této knihy.